شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
از سوي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان، قطعي آب در همدان تکذيب شد.

از سوي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان، قطعي آب در همدان تکذيب شد.

--

به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، با شنيدن زمزمه‌هايي از قطعي آب در همدان، به سراغ مديرعامل آب و فاضلاب همدان رفتيم  تا از چند و چون اين خبر مطلع شويم.
مرتضي عزالدين در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با رد اين مطلب مبني بر قطعي آب در همدان، اظهار کرد: در تابستان با وجود گرماي شديد هوا و کمبود آب قطعي نداشتيم و امروز که هوا خنک‌شده و کاهش مصرف داريم، چگونه مي‌تواند قطعي رخ دهد؟
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه در آستانه فصل پائيز قرار داريم اميدواريم بارش‌ها از همان اوايل آغاز و مشکل کمبود آب برطرف شود.
مديرعامل آب و فاضلاب همدان بيان داشت: حدود 2 هزار و 500 مشترک پرمصرف شناسايي شده و از آنها براي کاهش مصرف تعهد گرفته شده است.
وي اضافه کرد: با ادارات پرمصرف نيز براي کاهش مصرف مکاتبه شده و چند مورد نيز قطع شده است.
عزالدين يادآور شد: انشعاب ادارات ماهانه قرائت مي‌شود و در صورت بالا بودن مبلغ پرداختي تذکر داده مي‌شود.
وي در پايان در خصوص وضعيت پرداختي دانشگاه بوعلي سينا نيز ابراز داشت: دانشگاه بوعلي‌سينا يکي از نهادهاي پرمصرف بود که طي مکاتبه با اين دانشگاه قرار شد از اول مهر ماه ميزان مبلغ اشتراکي خود را پرداخت کنند.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x