شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مصاحبه ي اختصاصي خبرگزاري فارس با مديرعامل آبفا

مصاحبه ي اختصاصي خبرگزاري فارس با مديرعامل آبفا

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: هنوز براي قطعي يا جيره‌بندي آب در همدان برنامه‌اي نداريم و اميدواريم با افزايش سطح بارش‌ها نيازي به قطعي آب نباشد.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، امسال با توجه به شرايط تنش آبي و به دليل کاهش 44 درصدي بارندگي و افزايش بي‌سابقه دما در شهر همدان، شاهد کمبود شديد آب در همدان بوديم.
اين کمبود به جايي رسيد که سد اکباتان کفاف مصرف آب شهروندان همداني را نداد و شرکت آب و فاضلاب همدان مجبور به اجاره چاه‌هاي دولتي و کشاورزي کرد تا بدين طريق مانع از قطعي يا جيره‌بندي آب شود.
با پيش‌بيني‌هاي انجام شده مسئولان آبفا بر آن بودند، در مهرماه سال جاري دماي هوا خنک‌تر شده و بارندگي‌هاي پاييزه مي‌تواند جبران‌کننده خشکسالي در همدان باشد.
مديرعامل بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب همدان، پس از نخستين بارش پائيزي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اين نخستين بارش در فصل پاييز است که ميزان آن کم و حدود 8 تا 10 ميليمتر بوده است، اما اميدواريم از اين پس شاهد افزايش بارش در سطح کشور و به ويژه همدان باشيم.
مرتضي عزالدين افزود: هنوز براي قطعي يا جيره‌بندي آب در همدان برنامه‌اي نداريم و اميدواريم با افزايش سطح بارش‌ها نيازي به قطعي آب نباشد.
وي تصريح کرد: در راستاي اينکه بتوانيم از بحران کم‌آبي و قطعي آب خارج شويم، بايد همچنان صرفه‌جويي‌ها از سوي شهروندان ادامه يافته و از هرگونه مصرف اضافي خودداري کنند.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x