شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل آبفاي همدان:صرفه‌جويي مشترکان آبفا ياري‌گر خدمات‌رساني اين شرکت است

مديرعامل آبفاي همدان:صرفه‌جويي مشترکان آبفا ياري‌گر خدمات‌رساني اين شرکت است

--

مديرعامل آبفاي همدان:صرفه‌جويي مشترکان آبفا ياري‌گر خدمات‌رساني اين شرکت است
مديرعامل آب و فاضلاب همدان گفت: اميدواريم نزولات جوي در 6 ماهه دوم سال بتواند بحران و کمبود آب استان را جبران کرده و آبفا را در خدمات‌رساني هرچه بهتر ياري رساند.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان،جشن بزرگ دانش‌آموختگان شرکت آبفاي استان همدان برگزار شد.
مديرعامل آب و فاضلاب همدان در اين آئين ضمن تبريک سالروز 13 آبان به تمام دانش‌آموختگان با اشاره به اينکه آبفاي همدان ساليانه 94 ميليون متر مکعب آب توليد مي‌کند، اظهار کرد: با وجود اينکه همدان آخرين استان به لحاظ بارندگي در کشور بوده و با کاهش 44 درصدي بارندگي شرايط بسيار سختي را در تابستان پشت سر گذاشتيم.
مرتضي‌ عزالدين تصريح کرد: با تمام سختي‌ها، با پشتکار يکايک معاونان، مديران و کارکنان زحمتکش در جاي جاي اين استان توانستيم تابستان را بدون تنش و هر گونه قطعي آب سپري کنيم.
وي از صبر و تحمل خانواده‌ها به لحاظ سپري شدن تابستاني بدون مشکل تقدير و تشکر کرد و گفت: مديريت بي‌آبي استان، نتيجه زحمات همه مديران ارشد استان و مديران آبفا بود که مشترکان نيز با صرفه‌جويي در اين امر سهيم بودند.
مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود بارندگي‌هايي که در فصل پائيز شاهد آن هستيم اما همچنان صرفه‌جويي از سوي مردم بايد صورت گيرد.
وي افزود: اميدواريم نزولات جوي در 6 ماهه دوم سال بتواند بحران و کمبود آب استان را جبران کرده و آبفا را در خدمات‌رساني هرچه بهتر ياري رساند.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x