شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
با سرد شدن هوا صورت گرفت،هشدار شرکت آب و فاضلاب درباره حفاظت از کنتورهاي آب

با سرد شدن هوا صورت گرفت،هشدار شرکت آب و فاضلاب درباره حفاظت از کنتورهاي آب

--

معاون بهره‌برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان همزمان با سرد شدن هوا بر حفاظت از کنتورهاي آب مشترکان هشدار داد.
سيدهادي حسيني‌بيدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اينکه بارش برف در برخي نقاط ممکن است موجب يخ‌زدگي کنتورهاي آب شود، افزود: در اين راستا بسياري از پرسنل را تعيين تکليف کرديم تا در هنگام بروز يخ‌زدگي در امور آب دقت لازم را به‌کار گيرند.
وي با بيان اينکه تاکنون هيچ گونه يخ‌زدگي در همدان گزارش نشده است، تصريح کرد:بر اين اساس سعي کرديم با عدم قطعي آب در شب هنگام، از بروز هرگونه يخ‌زدگي کنتورها جلوگيري کنيم.
معاون بهره‌‍برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد:شرکت آبفا با تأکيد بر پرسنل قرار است شکستگي‌هاي احتمالي لوله‌ها را شب هنگام تعمير نکند تا همين امر در آبرساني اختلال ايجاد نکرده و مانع يخ‌زدگي نشود.
وي اذعان کرد: براي جلوگيري از يخ‌زدگي کنتورها بالشتک‌هايي به منازل شمالي داده شده است تا در مقابل يخ‌زدگي از کنتورها حفاظت کند.
حسيني‌بيدار خطاب به مشترکان آب خاطرنشان کرد: مشترکان لوله‌هاي آب منازل و يا اماکني که در هواي بيرون واقع شده را با پشم شيشه عايق‌بندي کنند تا در مقابل سرما و يخ‌زدگي محافظت شود.
وي اضافه کرد: مشترکان مي‌توانند با کاه و يا پلاستيک محل کنتور را گرم نگه دارند و اين امر بايد از سوي مشترکان جدي گرفته شود، چرا که سهل‌انگاري در اين خصوص موجب اختلال در شبکه آبرساني مي‎شود.
معاون بهره‌‍برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بستن شيرهاي غيرقابل استفاده منازل و تخليه آب داخل اين شيرها نيز مي‌تواند در عدم يخ‌زدگي کنتورها کمک کند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x