شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
يخ زدگي 240 کنتور آب در شهر همدان

يخ زدگي 240 کنتور آب در شهر همدان

--

مهندس حسين آذرتکين امروز در مصاحبه اي اختصاصي،با اشاره به فصل سرما و يخ‌زدگي کنتورهاي آب اظهار کرد: با تمام هشدارهايي که داده شده اما از ابتداي فصل سرما 240 مورد يخ زدگي در شهرستان همدان صورت گرفته كه در واحد ارتباطات مردمي(122) ثبت گرديده است.
وي تصريح کرد: از آغاز فصل سرما در همدان حدود 40 تا 60 مورد يخ‌زدگي در شهرستان همدان شاهد بوديم داشتيم  که متأسفانه 50 درصد مربوط به داخل منازل و عدم مراقبت از کنتورها بود.
مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان بيان داشت: 50 درصد يخ‌زدگي کنتورها مربوط به شرکت و از شبکه بيروني منزل است که با توجه هشدارهايي داده شده و پوشش‌هايي که راهنمايي کرديم باز يخ‌زده است.
وي يادآور شد: در حال حاضر در کوي مزدقينه و شهرک بهشتي شبکه آب دو کوچه يخ زده است و کاري نمي‌توان کرد و بايد منتظر گرم شدن هوا شد که تا چند روز آينده اين اتفاق خواهد افتاد و اين امر به شبکه نيز آسيب مي‌زند.
مهندس آذرتکين با تأکيد بر رعايت هشدارهاي آب و فاضلاب مبني بر محافظت از کنتورهاي آب اظهار کرد: مشترکان آبفا بايد در فصل سرما از محدوده کنتور خانگي خود محافظت کنند و با خاک اره و پشم شيشه کنتورها را پوشانده و اين مشکل را حل کنند.
وي با بيان اينکه در بازرسي‌هاي آبفا عدم رعايت محافظت کنتورها را شاهد بوديم، اذعان کرد: مشترکان لوله‌هاي آب منازل و يا اماکني که در هواي بيرون واقع شده را با پشم شيشه عايق‌بندي کنند تا در مقابل سرما و يخ‌زدگي محافظت شود.
مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: بستن شيرهاي غيرقابل استفاده منازل و تخليه آب داخل اين شيرها نيز مي‌تواند در عدم يخ‌زدگي کنتورها کمک کند.
 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x