شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
برگزاري جلسات مشترك استانداري با حوزه آب استان

برگزاري جلسات مشترك استانداري با حوزه آب استان

--

به گزارش دفتر روابط عمومي ،مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان همدان به همراه معاونين و مديران با معاون عمراني استانداري همدان ديدار و گفتگو كردند.
معاون عمراني استانداري همدان در اين ديدارگفت :مساله مديريت منابع آب و رسيدگي به مشكلات مرتبط با آن از اهميت بالايي برخوردار است كه برگزاري جلسات مشترك با سازمان هاي مرتبط با آب از برنامه هاي آينده معاونت عمراني استانداري مي باشد.
وي با اشاره به اهميت نيروي انساني در سازمان ها گفت : شركت آب و فاضلاب استان همدان از پتانسل نيروي انساني بسيار خوبي برخوردار است وآن چه مهم است حفظ كرامت انساني از سوي مديران است تا تمام اركان سازمان نسبت به آن سازمان تعصب داشته باشند و اين مسئله كليد موفقيت درهر سازماني است .
مهندس عراقي گفت : مديرعامل آبفا بايد با خرد جمعي و همفكري در مورد مسائل مربوط به شركت تصميم گيري و به آن عمل نمايد .هم چنين مهندس حسيني بيدار مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان با تبريك انتصاب آقاي عراقي به معاونت عمراني استانداري از اعلام آمادگي و همكاري مديران و معاونين شركت با اين معاونت درجهت حل مشكلات و خدمت رساني هرچه بهتر به مردم استان خبر داد .

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x