شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
قدرداني مدير عامل آبفا از صدا و سيماي مركز همدان

قدرداني مدير عامل آبفا از صدا و سيماي مركز همدان

--

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان همدان به همراه جمعي از معاونين و مديران اين شركت در دفتر مدير كل صدا و سيماي مركز همدان از زحمات و اطلاع رساني اين مركز در تعامل و همراهي با شركت آبفاي استان همدان در هنگام بروز تنش آبي سال جاري تشكر و قدرداني نمودند .
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،مهندس حسيني بيدار در اين ديدار با اشاره به تنش آبي سال جاري گفت : همواره صدا و سيماي مركز همدان در تعامل با اين شركت بوده و ما از تخصص و توانايي هاي اين رسانه در جهت آگاهي رساني به مردم شريف استان استفاده نموده ايم .
وي با اشاره به تاثير گذاري اين رسانه در افكار عمومي گفت: گذر موقت شركت آب و فاضلاب از تنش آبي سال جاري بدون همكاري و همياري رسانه ملي امكان پذير نبود .
حسيني بيدار هم چنين با اذعان به اينكه بحران آب هم چنان در شهر همدان پا برجاست ، از اصحاب رسانه خواست تا هم چنان در فرهنگ سازي و بيان شيوه هاي مصرف در بخش كشاورزي و شرب،ياري گر تلاش گران عرصه آبرساني باشند.
در اين ديدار مدير كل صدا و سيماي مركز همدان با بيان اين مطلب كه رسانه ملي هم چنان در كنار كاركنان شركت آب و فاضلاب استان همدان در امر اطلاع رساني مي باشد گفت : اين رسانه مي تواند با بكارگيري شيوه هاي نوين دراطلاع رساني در امر فرهنگ سازي مصرف آب اقدام نمايد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x