شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بازديد مديرعامل شرکت آبفاي همدان از دفتر خبرگزاري فارس

بازديد مديرعامل شرکت آبفاي همدان از دفتر خبرگزاري فارس

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از دفتر سرپرستي خبرگزاري فارس در استان همدان بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، مهندس سيد هادي حسيني بيدار، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دفتر خبر‌گزاري فارس همدان بازديد کرد.
در اين بازديد حميدرضا نيکداد معاون برنامه‌ريزي شرکت آب و فاضلاب، قربانپور معاون برنامه‌ريزي شرکت آب و فاضلاب، فرهاد بختياري‌فر معاون مهندسي و توسعه شرکت آب و فاضلاب همدان به همراه محمد صيفي‌کار مدير روابط عمومي اين شرکت مديرعامل آبفا را همراهي کردند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در اين بازديد ضمن آشنايي با روند اجرايي و فعاليت اطلاع رساني در خبر‌گزاري فارس، با بخش‌ها و سرويس‌هاي مختلف و نحوه کار خبرنگاران اين رسانه آشنا شد.
وي سپس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به مسائلي چون اهميت اطلاع‌رساني در حوزه آب، چگونگي مديريت و بهينه کردن مصرف آب در همدان، چگونگي تأمين و توزيع آب شهري، و روند مقابله با تنش آبي در همدان پرداخت.
سيدهادي حسيني‌بيدار همچنين ضمن تشکر و قدرداني از مجموعه خبر‌گزاري فارس در فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني به موقع در ايام تنش آبي همدان اظهار کرد: از همه زحمات اين مجموع تشکر مي‌کنم که همواره ما را کمک کردند.
وي با بيان اينکه تلاش مجموعه خبر‌گزاري فارس در اقدامات ما ملموس بود، افزود: فن و تکنيک شرکت آبفا در تأمين و توزيع آب است اما فن رسانه و اطلاع‌رساني، فرهنگي و در زمينه‌هاي اثرگذار است که بايد همواره مورد توجه قرار گيرد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه 50 درصد اقدامات آب‌رساني و مديريت مصرف در شرکت آبفا و 50 درصد مابقي را رسانه‌ها برعهده دارند، خاطرنشان کرد: از تلاش خبر‌گزاري فارس به خاطر همراهي‌هايي که با فعاليت‌هاي شرکت داشتند، تشکر مي‌کنم و قدردان زحمات بي‌شائبه شما هستيم.
مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب همدان نيز با تأکيد بر اينکه خبر‌گزاري فارس در زماني که همدان با تنش آبي مواجه بود، شرکت را به خوبي همراهي کرد، بيان داشت:  مجموعه خبر‌گزاري فارس با شناخت کامل از حوزه آب، در حوزه مديريت مصرف و در برنامه‌هاي آبفا ما را بسيار ياري کردند.
محمد صيفي‌کار وزن خبر‌گزاري فارس را در فرهنگ‌سازي اهميت آب و صرفه‌جويي بسيار بالا دانست و گفت: اين مجموعه با تلاش خود در عرصه اطلاع‌رساني در رفع مشکلات آب مردم بسيار اثرگذار بوده است.
مشروح بازديد مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دفتر خبر‌گزاري فارس همدان متعاقباً منتشر مي‌شود.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x