شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
هشدار براي صرفه جويي مردم در مصرف آب در ماههاي اسفند وفروردين

هشدار براي صرفه جويي مردم در مصرف آب در ماههاي اسفند وفروردين

--

در ديدار آيت الله موسوي با مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  بيان شد.
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان،روز سه شنبه مهندس حسيني بيدار با حضور در مدرسه آيت الله آخوند با مدير حوزه هاي علميه استان همدان ديدار  وگفتگو کرد.
آيت الله موسوي در اين ديدار که با حضور جمعي از معاونين ومديران شرکت آب و فاضلاب استان  حضور داشتند  طي بياناتي  به خدمت بيشتر و بدون منت به مردم تاکيد کردند.
مدير حوزه هاي علميه استان با اشاره به کاستي هايي که در حوزه آب در سال هاي گذشته وجود داشته باتقدير از تلاش هاي صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب استان و رفع بسياري از موانع و عدم جيره بندي آب٫به موضوع خدمت در نظام مقدس اسلامي پرداخت و گفت : در اين راستا و با وظيفه خطير و سنگيني که بر دوش داريد از هيچ کوششي فروگذار نکنيد .اعلام داشتند دستگيري از مستمندان و فقرا در راستاي اهداف عالي نظام و در چار چوب قوانين ومقررات را بيش از گذشته در دستور کار خود قرار دهيد که دعاي مستمندان مي تواند گره گشاي بسياري از مشکلات باشد.
دراين نشست که تني چند از عوامل دفتر ايشان نيز حضور داشتند مهندس حسيني بيدار با تببين شرايط ويژه اي که به شرکت حاکم بوده و هست ٫ درخواست کرد تا از فرصت هاي مغتنمي که در اختيارشان هست براي همراه سازي مردم با شرکت در راستاي صرفه جويي ومديريت مصرف،اين شركت را بهر مند سازند.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اينکه همه ساله اسفند و فروردين با توجه به خانه تکاني و ديد و بازديد ها،مصرف آب از رشد چشمگيري برخوردار مي شود ،اذعان داشت به اميد خدا اگر مردم مثل گذشته ما را ياري نمايند و از اسراف در امر خانه تکاني و مصارف  غير ضرور پرهيز کنند با کمترين مشکل سال جاري را به پايان مي رسانيم و کارنامه اي ارائه مي کنيم که  خدا و بندگان خوبش از آن راضي باشند.
رييس هيئت مديره شرکت آبفا با تاکيد بر اينکه روحانيون و علما هميشه در مسير تعالي کشور پيش قدم بوده و هستند  گفت فرهنگ سازي و رعايت الگوي مصرف کوتاه ترين و بهترين راه براي دسترسي به يک وضعيت پايدار در آبرساني به مردم است . واين مهم محقق نخواهد شد مگر با مشارکت همگاني . روحانيون  با توجه به در اختيار داشتن منابر و فرصت نمازهاي جماعت  مي توانند به صورت جدي مردم را در امر صرفه جويي راهنمايي و ارشاد نمايند .
در پايان اين ديدار صميمي حضرت آيت الله موسوي براي همه دست اندر کاران توسعه و آباداني همدان و مخصوصا مديران  و کارکنان خدوم شرکت آب و فاضلاب  استان همدان آرزوي توفيق روز افزون نمودند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x